• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Rolex Submariner 1680

Jesborn

KS Explorers Club
2-Faktor
Pris
114000
Returpolicy
Om något i annonsen ej stämmer
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex Submariner
Referens 1680
Ca 1979
Tillbehör är det som syns på bilderna

Köpt av svensk handlare tidigare i år som jag har förtroende för. Servad 2018 och 2021. Charmigt åldrad och trevligt bruksskick.

Är inte helt 100 på om jag vill avyttra den här dinkan men är som vanligt sugen på lite annat. Jag förbehåller mig rätten att eventuellt dra tillbaka annonsen. Såklart inte under pågående affär.

I bytesväg är jag främst ute efter en Overseas (första generationen) men kan även tänka mig en Explorer (alla varianter är intressanta). I övrigt är du välkommen att testa.

Ses gärna över en kaffe (köpare med referenser) men kan också skicka mot förskottsbetalning på köpares bekostnad. Har gott om referenser.

DSC02485_VSCO.jpeg
DSC02500_VSCO.jpeg
DSC02505_VSCO.jpeg
DSC02502_VSCO.jpeg
DSC02507_VSCO.jpeg
DSC02508_VSCO.jpeg
DSC02491_VSCO.jpeg
DSC02511_VSCO.jpeg
DSC02510_VSCO.jpeg
71568765-A4CC-4C68-B5CC-E36AFCB91409.jpeg
969F345D-8932-4D0E-93FF-F0A46561F397.jpeg

Tack KS för möjlighet att annonsera.