• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Submariner 16803 - 1985

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Pris
90000sek
Returpolicy
Om ej enligt bild och beskrivning inom 24h vid skickad klocka, F2F enbart inom 24h om klockan ej går som den ska och detta kan styrkas.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Till salu är en relativt ovanlig Submariner med refensen 16803.

16803 är den första Submarinern i guld och stål, och producerades enbart mellan 1984 och 1988 dvs en transitional ref, ni kan läsa mer om detta hos bla Bobs Watches: Rolex Submariner 16803

Klockan genomgick fullständig service 2019 och håller tiden utmärkt, tänkte du bada med den i sommar så rekommenderar jag dock ett trycktest innan.

Tavlan börjar sakta dra åt lila vilket ni man ser i första bilden.

Jag är inte världens bästa fotograf, men jag har försökt nedan, skickar givetvis fler bilder vid intresse.
Skick enligt bilder, boetten har formerna kvar med bevels och tjocka bandhorn.

Ställ gärna fler frågor i PM.

IMG_6935.JPG


IMG_6938.JPG

IMG_6939.JPG

IMG_6940.JPG

IMG_6941.JPG

IMG_6942.JPG

IMG_6943.JPG

IMG_6944.JPG


Pris: 90k / vettigt bud eller byte

Byten: Möjligtvis, fördel Rolex Datejust, Omega Speedmaster med pengar åt mitt håll

Jag har referenser och du bör ha minst två referenser själv
F2F i Stockholm på mitt kontor förutsatt att du har en drös referenser eller kan legitimera dig på förhand
Retur enligt policy i infon.

Allt gott,

/A
 
Senast ändrad:
Topp