• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex tid är pengar

Urarta

Cartier
Sålde en helguldare åt denna trevliga kille och pengarna kom in som vi bestämt. Och allt gick bra. Men tyvärr så passade inte klockan på honom så han skickade tillbaka den i samma skick som den lämnade mig. Inga problem alls. 100% gg i mina ögon.
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Denna trevliga herre tog sig ända till Sthlm (flera timmars bilfärd) för affär. Mycket kul prat, både inför och under affären. Smidig betalning på plats. Inga problem alls. Riktigt rolig att ta en fika med. Hoppas på fler framtida affärer :)
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Ny affär som involverade en del bilkörning från bådas sidor men som slutade lika trevligt som förra gången. Tack för en bra affär, hoppas på fler i framtiden :)
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålde min Omega GSOTM till @Rolex tid är pengar i en mycket trevlig F2F affär, mycket sympatisk och ärlig herre som gör det lilla extra så att alla parter blir nöjda. 110% Good Guy och hoppas på fler affärer i framtiden!
 
Senast ändrad:

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Köpt Rolex deployant av @Rolex tid är pengar och har bara gott att säga!
Snabb att svara, trevlig kommunikation, snabbare än blixten till posten och svart bälte i paketering.
En 100 procentig GG som jag gärna gör business med fler gånger.
Och som sagt, bra smak gällande klockor :)
 
Topp