• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Turn O Graph...

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Röda inslag är snyggt, och vridring är bra, men på en klocka som för övrigt ser ut som en dressare? Nja... säger jag. Känns som något James Bond skulle köra med, om det skulle vara aktuellt.
 

Mr Chance

Kalmar
Gillar den också. Har haft äran att klämma på en, tror också det var @gentas. Lite annorlunda , och snyggare, än en vanlig dj.
 

_jonte

Patek
Gillar dessa mycket! Sitter och funderar om jag gillar dem bäst på oyster eller jubilee. Tror jubilee ligger aningen före.
 

Genta

Cartier
Storleksmässigt tycker jag den känns som en datejust, boetten är ju densamma. Praktisk med vridringen för tidsmätning och kul med röda detaljer. Däremot få urtavlor att välja mellan jmf DJ
 

Sond

Patek
Jag tillhör också de som är klart förtjust i ToG. Började cirkla kring dem i höstas men det blev inget av det då jag hade svårt att bestämma mig. Och jag gillar både de lite nyare och en del äldre.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Masterkiller,,, jag minns när jag skulle köpa en sån där i fjol då högg de flesta och tyckte den var ful.. jag har alltid gillat tog ångrar mig nästan att jag inte köpte den!
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
A cool little fucker, som Archie skulle sagt.

RPM_6202hc.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Med Oyster eller Jubilee? har du några bilder kvar? vore kul att se lite fler livebilder....

Nä tror inte det, klockan var på oyster då det var billigare. Köptes när jag hyrde lägenhet i Durban. En god vän köpte den och har den kvar. Kan se om han kan fixa bilder. Han har dock bytt till blå tavla.
 

Whedda

Rolex
vad tycker panelen?

Den bärs väl liiite större än en 36mm DJ av vad jag kommer ihåg, är den bara ett konstigt mellanting eller helt enkelt perfekt....



dscf0697-edit.jpg


l1020403.jpg


DaytTog.jpg


rolex-datejust-turn-o-graph-1.jpg


PC-B-ling88-23052008159zr0-Datejust-Turn-O-Graph.jpg

Jag gillar!

Udda fågel som hamnat i skymundan men egentligen en supertrevlig klocka. Lite ovanligare än DJ och Sportmodellerna.
Fin i både vitt och svart.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Testade någons på GTG'n som var senast. Gillade den! Tycker den vita är riktigt snygg, grym sommardinka.
 
Topp