• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Turn-O-Graph

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Så lugnt här så får uppdatera lite!
20180106_173311.jpg
 

Daniel S

Omega
Jag var helt inne på en annan Rolle när denna fick mig att få upp ögonen. Eftersom den är ovanlig i Sverige har jag kolla på alla som kommit upp i vårt avlånga land. Men var för långsam innan de var borta. Men så lyckades jag hitta en på Chrono24 och är som ett barn på julafton. Kollar leveransen hela tiden och har nu gått 4 dagar och den bör komma när som helst. Postar bilder när den anlänt.
 

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Jag var helt inne på en annan Rolle när denna fick mig att få upp ögonen. Eftersom den är ovanlig i Sverige har jag kolla på alla som kommit upp i vårt avlånga land. Men var för långsam innan de var borta. Men så lyckades jag hitta en på Chrono24 och är som ett barn på julafton. Kollar leveransen hela tiden och har nu gått 4 dagar och den bör komma när som helst. Postar bilder när den anlänt.
Ser fram emot bilder :)
 

BenD

Cartier
2-Faktor
Jag har precis köpt en jättefin Datejust 1603 wide boy med champagnefärgad sigma dial, men så upptäckte jag också precis hur mycket jag älskar Turn-O-Graph 16264 med svart urtavla. Gärna på svart eller brunt läderarmband.

Två DJ är väl ok? Nu börjar väl jakten då antar jag. Kanske.
 

Psykel

Patek
Tack! Jag försöker hitta ett logiskt utrymme i kollektionen för denna.
Äsch, åt helsike med logik! Bär vad du vill när du vill, egentligen. Personligen skulle jag i princip kunna bära vilken som helst av mina klockor till vilka kläder som helst och i vilken situation som helst. Enda undantaget vore kanske att jag inte skulle bära en känsligare klocka i en situation där den skulle kunna skadas.
 
Topp