• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex under 15k?

Det går. I fjol ropade jag in denna ref 1501. Riktigt fint skick på den efter rengöring.
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3037/vara/1209422
0.jpg

Min bild;
image3.jpeg
Fyndmästarn!

Som ovanstående nämnde så är chrono24 ett bra ställe att börja kika på, både för att se om den finns nära dig samt för att se den generella prissättningen för olika modeller. Sen har du bukowskis, kaplans etc. där du möjligtvis kan hitta dig någon för en billig peng men då är oftast skicket därefter och man får räkna med lite skador om man ska lyckas få en för under 15k, men då får man också räkna in deras provision i det hela så man inte utesluter det. :) Tradera och Blocket är väl en möjlighet men inget jag råder någon utan kunskap till att göra. Hoppas det var lite till hjälp iaf och lycka till med ditt sökande!

Tack för svar! Letar vidare där då helt enkelt. Kanske även lite frekventare besök på Kaplan innan fredagsölen då i förhoppning om att göra liknande kap som Rozzy.

• Like
Reactions: QPE
Tillbaka
Topp