• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex ww2, kom och köp!

UncleBear

Panerai
Jag håller som bäst på att leta efter ett Fat Font Insert för Rolex / Tudor och googlar för att hitta önskat objekt. Förutom alla aftermarketprodukter dyker andra obskyra saker upp (enligt mitt synsätt är väl värt att tillägga).
En artikel som sticker ut lite på EBay är ett ombyggt fickur från ww2 med lite konstnärliga inslag. Låt mig presentera ett ur som mäter modiga 50 mm på armen och bjuder på Rolex deLuxe. För postandets skull är det väl på sin plats att inte jag är säljare :stop::stop:

image.jpg

Beskrivning enligt nedan

image.jpg

Vill inte länka till EBay men den som är intresserad hittar väl dit kan jag tänka mig. Admin får ta bort inlägget om jag begår övertramp!
Intressant med Authentic Rolex, borde väl kosta mer än de simpla $ 2750 för en unik klocka;).
Får lite vibbar över en Tattoekonstnär... Hoppas att ironin når fram, får avsmak. I och för sig är jag inte direkt konstnärligt lagd!

Judge the Watch!
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Usch, fått för mig att Rolex fickur är ganska ovanliga också så känns dumt att förstöra det?
 
Topp