• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Yacht Master 16622 m. Box&Papper

Marckus

Panerai
Tjena,

Var aldrig riktigt min kopp te då jag föredrar äldre ur varför denna får lämna. Klockan kommer med tillbehör enligt bilder såsom boxar, papper, cert mm. . Uret är i mycket gott skick och har ett fåtal hairlines och mindre märken på boett, bezel och länk. Safirglasets datumbubbla har mindre märken vilket syns på nära håll, men är inget jag någonsin funderat över när jag burit den på armen. Bildserien är tagen för att framhäva nämnda skönhetsfel. De som har pillat på klockan påpekar ofta urets goda skick, men jag vill nämna alla tänkbara mindre skönhetsbrister uret i fråga kan påstås ha.

Ref: 16622
År: 2003
Länk: 78760 Alla länkbitar
Diameter: 40mm
Material: Stål och Platina
Servicehistorik: Inget dokumenterat
Skick: Hairlines på Boett och länk. Märken på safirglasets datumbubbla.
Uppmätt gångavvikelse/24h: +3sek
Urverk: Rolex Cal 3135
Box: Inner och Ytter
Cert: Ja, stämplat cert
Tillbehör: Kalender, Yacht Master booklet, your rolex oyster booklet, wallet, kalender och Kalenderficka.

nkOF15Z.jpg

kNl8M81.jpg

aQdYhFd.jpg

bv9rz8S.jpg

rjjgdMt.jpg

INdTOtn.jpg

4z3kcMs.jpg

O5gnyqb.jpg

KWWMqDj.jpg

73HlTsq.jpg

o2EcFIW.jpg

2015-02-11 13.57.09.jpg

2015-02-11 14.11.43.jpg

PRIS: 43k

Jag släpper uret till ett bra pris och har således krav på köpare varför jag förbehåller mig rätten att tacka nej till affär om ni inte har tillräckligt med referenser från forumet. Uret säljs alltså inte till någon utanför klocksnack då jag premierar en trygg och smidig affär.

Betalning endast via swish

F2F i Stockholm är möjlgt

Retur 24h efter betalning om uret avviker från beskrivning.

Vänligast

Marcus
 
Topp