Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visste att du skulle ändra dig tillslutNu har helvetet frusit till is!!
(Glidelock var räddningen)
Har inte riktigt vant mig än. Länk är fortfarande bästVisste att du skulle ändra dig tillslut
Once you go Oysterflex…Har inte riktigt vant mig än. Länk är fortfarande bäst
Once you go Oysterflex…
Verkar stämma.Ej verifierat men spännande om det stämmer…
Expyn tickar på mot helgen
Magisk, snacka om underbar dinka! Har lagt handpenning och köar efter min. Längtar!
Det är en helt klart bra klocka!Magisk, snacka om underbar dinka! Har lagt handpenning och köar efter min. Längtar!
LOL glömde också kostar beroende på utseende
Det händer inget med klockan även om den åker runt i lådan. Så länge du inte gör helikoptern med ryggsäcken och dunkar den i marken så är det nog okejTror ni att den här lådan är god nog som skydd för att förvara klockan i i min ryggsäck när jag reser? (Handbagage)
Tills man skaffat sig en riktig låda för två klockor.
Ganska hårt plast på utsidan, mjukt skum på insidan.
Klockan sticker ju upp en del när skummet är i jämfört med utan (se bilder). Inga problem att stänga då skummet är så pass mjukt, men bör man kanske ändå försöka minska lite på skummet?
Bör inte vara jättemycket tryck på klockan alltså, men samtidigt har jag ingen aning om hur mycket tryck man kan ha utan att kunna åstadkomma någon skada samtidigt vill man inte att den riskerar att åka runt i lådan.
Igår fick jag ett samtal – ett samtal för att hämta en klocka som jag betalade förskott för över ett år sedan. Så fort jag får den kommer jag att lägga upp den här direkt.
100% dennaIgår fick jag ett samtal – ett samtal för att hämta en klocka som jag betalade förskott för över ett år sedan. Så fort jag får den kommer jag att lägga upp den här direkt.