Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma! Lite sugen på den nya
Gamla Air-Kingen hänger med ännu, funderar på en 126900 men har inte gjort någon större push ännu...
Jag tycker att dom skulle skippat kronskydden.Jämförde idag min 116900 mot polarens nya 126900 AirKing. Finns mycket fint de gjort!!!
Håller ni med?
Jämförde idag min 116900 mot polarens nya 126900 AirKing. Finns mycket fint de gjort!!!
Håller ni med?
Jämförde idag min 116900 mot polarens nya 126900 AirKing. Finns mycket fint de gjort!!!
Håller ni med?
Inga problems med en Hulk på armen förra sommaren för mig iaf. Nu rände jag iofs inte på krogen eftersom jag var där med familjen, men det känns safe rent allmänt.Tjena Folket!
En fråga: (finns säkert en tråd för detta, men kan inte hitta den)
Mallorca, säkert att resa runt med klockan på , eller är det som i barcelona, mycket banditer som härjar runt och stjäl armbandsur och en del av ens livsglädje?
Blir en likadan resa för mig., sol, pool, i alcudia, köra runt lite på ön.. sen några dagar i Palma.,Inga problems med en Hulk på armen förra sommaren för mig iaf. Nu rände jag iofs inte på krogen eftersom jag var där med familjen, men det känns safe rent allmänt.
Så jobbigt! Ändå nöjd med den gamla men när man får se den nya.....Helt enig! Så lika men ändå så olika!
Eh...jag känner mig dun i huvudet vad är det för stora skillnader ?Jämförde idag min 116900 mot polarens nya 126900 AirKing. Finns mycket fint de gjort!!!
Håller ni med?
Andra index. Lume i 3-6-9, kronskydd, ny boett.Eh...jag känner mig dun i huvudet vad är det för stora skillnader ?
Ja tycker 126900 är en helt annan klocka är grymt nöjd med min.Jämförde idag min 116900 mot polarens nya 126900 AirKing. Finns mycket fint de gjort!!!
Håller ni med?
Håller med vännenJa tycker 126900 är en helt annan klocka är grymt nöjd med min.
Lenge siden denne ble brukt. Passer fint i sol.
Takk. Lite fokus på fotoutstyr og etterbehandling. Mer fokus på lys og det å bare ta bildet fra en gitt vinkel. Sollys er alltid en vinner.Hur tar du så bra bilder…
Takk. Lite fokus på fotoutstyr og etterbehandling. Mer fokus på lys og det å bare ta bildet fra en gitt vinkel. Sollys er alltid en vinner.
Min favorit Submariner.Lenge siden denne ble brukt. Passer fint i sol.
Na Zdrowie!