• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Så så kom den
IMG_8458.jpeg

Kaxigt! Vad tycker du om dem i skillnad, hade du satsat på sub eller oq om du enbart köpte en? Har din oq krånglat och hur ser det ut att laga den?
Det var en knivig fråga! Jag tycker om dem precis för att de är så olika. Jag köper bara det jag tycker om!
Sen kommer jag alltid att satsa på min lilla OP34.
IMG_0239.jpeg

Den var min första Rolex som jag köpte nytt dessutom. Och den passar bra till allt. Urtavlan skiftar konstant beroende på hur ljuset träffar den. Helt magiskt!
Min OQ har inte krånglat så länge och jag har läst att det är inga bekymmer att få service på Rolex som kan t.o.m. byta Quartz-delen.

IMG_0471.jpeg

Någon som har koll på hur många länkbitar som en Rolex Oyster Perpetual 116000 (förra generationens Oyster-länk) levererades med? Alltså hur många skruvade länkbitar ska det vara totalt?

Tillbaka
Topp