Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar hur den beter sig i olika ljus. Från nästan svart till starkt grönVägskyltsgrön
![]()
Kaxigt! Vad tycker du om dem i skillnad, hade du satsat på sub eller oq om du enbart köpte en? Har din oq krånglat och hur ser det ut att laga den?Jag kör på bägge
Väldigt trevlig egenskap!Gillar hur den beter sig i olika ljus. Från nästan svart till starkt grön![]()
Det var en knivig fråga! Jag tycker om dem precis för att de är så olika. Jag köper bara det jag tycker om!Kaxigt! Vad tycker du om dem i skillnad, hade du satsat på sub eller oq om du enbart köpte en? Har din oq krånglat och hur ser det ut att laga den?
Nice! Hur lång väntetid? Historik?Så så kom den![]()
Någon som har koll på hur många länkbitar som en Rolex Oyster Perpetual 116000 (förra generationens Oyster-länk) levererades med? Alltså hur många skruvade länkbitar ska det vara totalt?
11 månader och har historikNice! Hur lång väntetid? Historik?
Hoppas jag får tilldelning på en sån snart (för visst är det Starbucks? Eller lurar ljuset?)
SubTänkte klippa en rolex från -87 nör man är född. En tidlös Submariner eller en mer ovanlig oysterquartz, vad hade ni kört på? Nått annat alternativ?
SUB LV (Starbucks).Hoppas jag får tilldelning på en sån snart (för visst är det Starbucks? Eller lurar ljuset?)
Som ett barn i godisbutik senast när man bara fick titta och pröva![]()
Man är ju allt intresserad av en fin sub men den här gången dras blicken till den andra godsaken.
Man är ju allt intresserad av en fin sub men den här gången dras blicken till den andra godsaken.
Vad är det för smaskig kaka?