• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tripp trapp trull
IMG_0644.jpeg
31 till vänster? Din eller annan familjemedlem? Själv kört 34 ett bra tag och funderar på att gå ned en size ytterligare... Från Seiko Sumo, till Seamaster Diver, till Sub, till GMT II, till Explorer 39, till Datejust 36, till Explorer 36, till OP 34 .... →

Någon som vet om dom lite mer ovanliga tavlorna till Rolex Datejust 36 (5-siffriga ref 16220, 16234, 16030, osv), t.ex linen dial går att beställa från AD till en klocka där en annan tavla sitter i? Och ungefärligt pris?

Hej
Hur ser det ut med väntertider på en Datejust 36mm respektive 41mm, grön, blå urtavla, utan tidigare köphistorik.
Inte bestämt om jag vill ha fluted eller dome bezel, men vill ha jubileellänk.

Förmodligen försöker jag få köpa en 36mm då min dotter kan få ärva den i framtiden och kunna använda ytan att den blir för stor 😊
Skulle vara trevligt att få lite handledsbilder på er som har ca 17cm på handleden för att få en referens hur det sitter!
Tack på förhand och god jul på er alla 🫡

Hej
Hur ser det ut med väntertider på en Datejust 36mm respektive 41mm, grön, blå urtavla, utan tidigare köphistorik.
Inte bestämt om jag vill ha fluted eller dome bezel, men vill ha jubileellänk.

Förmodligen försöker jag få köpa en 36mm då min dotter kan få ärva den i framtiden och kunna använda ytan att den blir för stor 😊
Skulle vara trevligt att få lite handledsbilder på er som har ca 17cm på handleden för att få en referens hur det sitter!
Tack på förhand och god jul på er alla 🫡

Troligen snabbare svar i den här tråden:

Tillbaka
Topp