Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då bjuder jag på en tillSerti är odödlig… Har många gånger funderat på att få in serti tavlan i denna men den blåa sunbursten är också en klass för sig.
En GMT i samlingen hade inte varit fel. Blir avundsjuk varje gång du gör ett vristskott på den..![]()
Bättre IRL ändå. Men en länk som troligtvis blir knepig att justera… inga halvlänkar som jag förstod det?
Snygg o upplevs lite nättare IRL än på bild
![]()
![]()
![]()
Finns ingen tilldelning på pepsi så den lär utgå…time will tell
Gillar den på 36mm.Bättre IRL ändå. Men en länk som troligtvis blir knepig att justera… inga halvlänkar som jag förstod det?
![]()
![]()
![]()
Bra där! Löste min 2018Gillar den på 36mm.
Löser min egen Pepsi tilldelning
![]()
Bättre IRL ändå. Men en länk som troligtvis blir knepig att justera… inga halvlänkar som jag förstod det?
![]()
![]()
![]()
Med baguette o diaring finns ju oxåJag gillar den i RG
![]()
![]()
Med baguette o diaring finns ju oxå![]()
Fuck en sån där behöver jag ju nu bara för detEndast baguette är good enough
![]()
Fuck en sån där behöver jag ju nu bara för det
Pangklocka!Endast baguette är good enough
![]()
Samlingen uppdaterad med en Sub från mitt födelseår och en Daytona (en graal för mig) från 2014
![]()
![]()
Superfin fin samling, Daytonan är även min "graal"Samlingen uppdaterad med en Sub från mitt födelseår och en Daytona (en graal för mig) från 2014
![]()
![]()
Samma härSuperfin fin samling, Daytonan är även min "graal"!
Samma härABsolut bägge på min topp 5 lista!!!
![]()