• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1000104493.jpg
It is growing on me… is it the 36 or 40mm?

För mig är det helt klart 36 som gäller om jag nångång skulle lyckas klippa en LD.
Inga problem att få den över näven på mina spaghettiarmar…
Jag tyckte den satt som en smäck när jag provade den i rosé.
IMG_9637.jpeg
Den sitter alldeles utmärkt på dig.
En del klockor gör sig bäst på bild och en del klockor gör sig bäst på handleden.
Land Dwellern till hör den senare.

Fin klocka om är lite för bulkig för att passa på mig.
Jämfört med min Pam372 är den ju som en damklocka 😂 Visst, lite stor för en Rolex men jag har testat allt fr DJ, GMT (som byttes in mot denna), Sub mm och fastnat för att Sea Dweller 43 och Sky Dweller är optimala Rolex storleken för mig. Älskade min DeepSea blue också men den var svår att få in under manschetten så den fick vandra vidare 😅

Jämfört med min Pam372 är den ju som en damklocka 😂 Visst, lite stor för en Rolex men jag har testat allt fr DJ, GMT (som byttes in mot denna), Sub mm och fastnat för att Sea Dweller 43 och Sky Dweller är optimala Rolex storleken för mig. Älskade min DeepSea blue också men den var svår att få in under manschetten så den fick vandra vidare 😅

Hade den bara varit tunnare så hade jag helt klart kunnat tänka mig en. Blir lite för topptung för min smak.
Annars är sky-dwellern en riktigt rolig klocka med annual calendar och GMT

Hade den bara varit tunnare så hade jag helt klart kunnat tänka mig en. Blir lite för topptung för min smak.
Annars är sky-dwellern en riktigt rolig klocka med annual calendar och GMT
Där håller jag med dig! Den är klart topptung. Även jämfört med Sea Dweller och DeepSea som jag tycker sitter tightare mot handleden trots sina storlekar.

Tillbaka
Topp