Nytt in idag![]()
40mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt in idag![]()
Fan vad bra. Grattis!Nytt in idag![]()
Tack den är riktigt bra.Fan vad bra. Grattis!
Nu får ni skaffa er en egen land dweller tråd så vi andra slipper bli avundsjukaIdag Land till skjortan.![]()
Inget jätteroligt släpp om du frågar mig
Precis min tankeInget jätteroligt släpp om du frågar mig
Stål med glasring i guld gillar jag skarpt men tavlan går bort![]()
Eehh, jag känner spontant att denna kommer floppa, men vad vet jag.
![]()
Denna lär ju bli som OP Celebration, reserverad för VIP kunderna.
Det får man verkligen göra hoppas att den gör . Då kanske jag får tilldelning tidigare.![]()
Eehh, jag känner spontant att denna kommer floppa, men vad vet jag.
![]()
Denna lär ju bli som OP Celebration, reserverad för VIP kunderna.
Du gillade den alltså? Tyckte inte den va ful men lite basic kanske för en TT, lite som Explorer TT.Det får man verkligen göra hoppas att den gör . Då kanske jag får tilldelning tidigare.![]()
Tror den där blir smaskig med ett läderband.Du gillade den alltså? Tyckte inte den va ful men lite basic kanske för en TT, lite som Explorer TT.
Du gillade den alltså? Tyckte inte den va ful men lite basic kanske för en TT, lite som Explorer TT.
Japp jag tyckte den var rätt kul. Lite som en Wimbledon men med lite guld och utan datum. Tror likt @Majbjörn att den kan bli väldigt bra på läder även om jag gillar en regelrätt stål oyster på den.Tror den där blir smaskig med ett läderband.