Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis provat 12 referens hoss AD, sjukt fint!Vad sägef folk, vilken föredrar ni 11 eller 12 referens?
Ja föredrar fan 11 ref även om jag gillar "det senaste" hel cermaisk bezel e mkt snyggare enligt min smakPrecis provat 12 referens hoss AD, sjukt fint!![]()
Krävs fler vinklar men ser spontant bra ut. Lite skitig bara.
Någon som vill göra en bedömning av skicket på denna?![]()
Det verkliga beviset för att effektivt stöd till u-länder bör ske till individer istället för genom stora svepande program.Idag firar jag Norge som mer eller mindre har sponsrat all jag har med en modest insats från min sida.
Rollen åker på
![]()
Har du krängt oljan själv?Idag firar jag Norge som mer eller mindre har sponsrat all jag har med en modest insats från min sida.
Rollen åker på
![]()
Var börjar kön?Det verkliga beviset för att effektivt stöd till u-länder bör ske till individer istället för genom stora svepande program.
Har du krängt oljan själv?
Vad sägef folk, vilken föredrar ni 11 eller 12 referens?
Jag hoppas verkligen att de släpper en med lite renare tavla. Boett och länk är ju toppen!