• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rookie

Sålde en Rolex till Rookie, affären gick hur bra som helst. Väldigt kommunikativ, trevlig och riktigt kul att ha att göra med. Han platsar nog i de flesta superlativ för en bra köpare. Hur nöjd som helst!

Köpte en Rolex av Rookie idag och är mycket nöjd.
Snabb återkoppling, smidig hantering och supertrevlig.
Gör gärna affär igen :)

Gjort affär med @Rookie och har bara gott att säga om hela processen.
Bra kommunikation, utförliga svar och allt enligt utsago. 100% GG.
Jag kan definitivt rekommendera andra att göra affärer med honom.

Har mot min vilja sålt till Rookie ;) Närå, fick en supertrevlig förfrågan av herrn och hade inte allt varit trevligt och ödmjukt så hade det inte blivit av. Om alla försäljningar skulle vara som denna så kanske jag skulle överväga att sälja lite oftare :) Hoppas å tror att vi kan göra roliga köp/sälj och byten igen! 100% GG i min bok.

Sålt en klocka till @Rookie. Tydlig och ärlig i sin kommunikation. Inga krusiduller med affären. Gör gärna fler affärer i framtiden. Rekommenderas varmt!

Köpt vintage Omega på distans. Klockans skick adekvat beskrivet. Smidig affär och trevligt bemötande. GG ut i fingerspetsarna.

Köpt en Heuer på distans av denna supertrevliga gentleman.
Smidig affär och snabbt levererans av klocka i fantastiskt skick, bättre GG än så här blir det tamejfan inte! 🤗 🙏

Sålde en omega AT till @Rookie . Väldigt bra att ha och göra med. Trevlig, öppen och bra dialog genom hela affären. Topp att göra affärer med helt enkelt!

Köpt ett par billigare klockor av denna herre. Efter lite kommunikation, så fick vi till en deal. Snabb leverans och allt var som beskrivit.
100 % GG ! Rekommenderas !

Köpte min andra klocka utav Rookie idag och det var precis lika smidigt och bra som senast, perfekt beskrivning och trevligt bemötande.
Rekomenderas starkt!

Köpte en Longines av @Rookie på distans (GBG-STHLM). Affären gick super smidigt, tydlig kommunikation, snabba svar. Klockan kom precis som beskriven. Jag skickade Swish och fick klockan dagen efter. Klockan kom dessutom ytterst väl packad. Gör gärna affär med @Rookie igen! 😃

Köpte klocka av @Rookie på distans och det gick hur smidigt som helst från start till mål. Allt kom fram och var i kanonskick vilket motsvarade beskrivningen i annonsen. 100% GG denna herre!

Tillbaka
Topp