• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Royson

Fillesmurfen

Breitling
Jag köpte precis en Omega Speedmaster av Royson, extremt trevlig och lättsam. Allt gick väldigt smidigt och var dessutom väldigt härligt att prata lite klockor och annat smått och gått med honom. 100% GG.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Köpt Seiko på distans, smidig kommunikation, välpaketerat och snabb frakt. Klockan är i mycket fint skick.
Supernöjd med affären, skulle gärna handla igen. 100% gg
 

PeterLu

Omega
2-Faktor
Har precis sålt en klocka i 60k klassen till Royson. Vi mailade lite och kom överens om att ses på Arlanda. Kommunikationen var snabb och bra. Mötet blev av på rätt tid och plats (förstås). Supertrevlig kille som jag absolut skulle göra affärer med igen! Ett nöje!
 

lindstrooom

Breitling
Köpte min första riktiga klocka av Royson F2F. Omega Speedmaster, 311.10.39.30.01.001. Mycket trevligt bemötande och seriös! Hann även med att surra lite om klockor. 100% GG. :)
 

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Köpte idag en Tudor av Roy, en F2F affär under ett trevligt möte. Mycket trevlig kille som jag gärna gör affärer med igen, en rakt igenom GG!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag har sålt en klocka till @Royson, där allt gick väldigt smidigt och vi sågs f2f för att genomföra dealen. Trevligt snack var det också, rekommenderas varmt!
 
Topp