• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rozzy

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Hallå,
Gammal i gemet men väldigt sällan sålt klockor därav att jag inte skaffat någon referenstråd. Nu planerar jag att eventuellt sälja av lite och då kan det kännas tryggt för folk som inte känner mig att få lite referenser.
Skriv gärna ett omdöme om du gjort affär med mig eller om du bara kan intyga vilken typ jag är! ;)

//Rozzy

Sätter mitt rykte på spel och går i god för denna gentleman, tveka inte, All In :)
F8D66011-24D5-4540-AA6B-53C311F522BA.jpeg

Gjort affär på distans. Nemas problemas. Väl beskriven vara, trevlig kommunikation och bra packat/skickat. Skulle inte tveka att göra affär igen
100% Goodguy!

Sålde några band till Rozzy. Gick hur smidigt som helst, Allmänt trevlig att ha att göra med. Skulle inte tveka på att rekommendera någon att göra en affär med Rozzy, 100% GG i min bok

Senast ändrad:
Sålt en klocka på distans till @Rozzy , allt förflöt väldigt smidigt hela vägen. Har även träffat honom IRL vid ett par tillfällen. 100% Goodguy!

Tillbaka
Topp