• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad RSW Nazca Bytes Eller Säljes

Cambridge34

Breitling
Jag har en riktigt rolig och cool klocka till salu, den är allt annat än vanlig:) Det är en klocka som designen inspirerats av de kända Nazca linjerna, och designen är enligt mig tidlös. Den har cronograph funktion med timmar,minuter och sekunder, men när chronographen inte används så står sekundvisaren still ( detta ska ge ett mer balanserat utseende ) Den är fullset med certifikat, extra armband i skinn, manual, extra länkar, putsduk, och den kommer i original ädelträ ask. Detta är chansen till att äga ett riktigt ovanligt ur, jag byter den gärna mot nån annan klocka:) jag har inte ett jättebehov av pengar, men ska den säljas så vill jag få det jag gett för den, och det är 5k. Slå nu till och skaffa en roligare klocka, än dom flesta har:D

Retur= Ingen eftersom denna klocka omöjligt gör någon besviken:)

[email protected]

DSC00790.JPG
DSC00795.JPG
DSC00796.JPG
DSC00800.JPG
 
Topp