• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rum Runner

Jag har precis sålt en klocka till John på distans. Jag hade ett väldigt trevligt samtal med honom och affären blev väldig smidig. Jag fick en snabb betalning och bra bemötande från denne underbara herre. Jag rekommenderar honom starkt.
Tack för en bra och smidig affär!

Jag har precis sålt en klocka till John på distans. Jag hade ett väldigt trevligt samtal med honom och affären blev väldig smidig. Jag fick en snabb betalning och bra bemötande från denne underbara herre. Jag rekommenderar honom starkt.
Tack för en bra och smidig affär!
Tack själv för en trevlig och smidig affär. Du är definitivt en GG i min bok!

Jag har verkligen bara gott att säga om John. Supertrevlig och förstående. Trots sent avhopp från mig pga lite jobbiga anledningar så
var det bara positiva kommentarer från John. Jag gör gladeligen affär med John om tillfälle uppstår igen.

Min andra affär på KS blev ett köp av en BB36 på distans med John. Och vilken härlig upplevelse det var!:)
Har bara gott att säga. Enkel och snabb kommunikation. Föredömligt förpackad och löjligt smidig leverans.
Rekommenderas varmt!

Köpte en Rolex 16710 på distans av John. Mycket bra men framförallt trevlig kommunikation med snabba och ärliga svar på frågor. Bra packat och smidig leverans.
Jag kan varmt rekommendera John. 100% GG!

Köpte en Rolex av John.
Absolut inga konstigheter, var en väldigt trevlig och smidig affär!
Urhandeln klockan tidigare kom från hade förväxlat instruktionsboken med en annan modell, men det lyckades John direkt lösa innan affären.

Jag hade nöjet att göra affär med @Rum Runner då jag sålde till honom en klocka i 5K-klassen. Vi gjorde affären över en pratstund i telefon. Mycket trevlig och seriös köpare som jag gärna gör flera affärer med i framtiden, tack!

Köpte en Tudor på distans av supertrevliga @Rum Runner . Efter lite strul med Postnord så ordnade allt upp sig och klockan kunde hämtas ut. 200% Good guy som jag gärna gör affär med igen. 😄

Köpte en 114270 från @Rum Runner på distans och det kunde inte ha varit en trevligare & tryggare affär. Exemplarisk kommunikation om affären, och därtill även ett par trevliga dialoger om klockor högt och lågt. 100% good guy - gör gärna affärer igen!

Blev en f2f affär med @Rum Runner under gårdagen.. Måste säga att detta måste vara en av de trevligaste affären som jag gjort via klocksnack. Rum runner är en riktig entusiast och kan sig grej inom klockvärlden! Förutom detta så gick allt sjukt smidig och vi va överens utan krångel under hela affären!

Vem vet, någon annan kanske får nöjet att göra affär med @Rum Runner! Utan tvek 110% GG.

Hade turen att sälja Rolex Explorer 214270 till @Rum Runner som utan tvekan är en av de trevligaste klockkillarna som finns. Skulle inte tveka att köpa från, sälja till eller rekommendera honom.
Absolut GG.

Tillbaka
Topp