Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag slog till på denna Generalskie-Dude i fint skick. Det är ju ändå strax julafton
![]()
![]()
Riktigt intressant urtavla. Vad är det egentligen för klock-modell?Fin, själv la jag en liten beställning på enbart denna och 11 till idag. Något sämre skick
![]()
Det där tror jag är en Raketa med det gamla fina 2609-urverket.Riktigt intressant urtavla. Vad är det egentligen för klock-modell?
Det där tror jag är en Raketa med det gamla fina 2609-urverket.
Typ denna urtavla, kanske:
![]()
Grym klocka!!!!Cosmonavigator
![]()
God Jul vänner.
Hmm, det där är ju en as-cool klocka som jag aldrig har lagt märke till tidigare. Vad är det för någonting?Cosmonavigator
![]()
God Jul vänner.
Tack! Det är en väldigt märkvärdig klocka och just det här exemplaret har bevisligen varit ute i rymden - på olika skepp - i totalt nästan ett år sammanlagt.Hmm, det där är ju en as-cool klocka som jag aldrig har lagt märke till tidigare. Vad är det för någonting?
En fantastisk historia och ett väldigt unikt armbandsur. Jag hade som sagt aldrig hört talas om detta armbandsur och det unika med att just ditt exemplar har varit i rymdenr ju hur coolt som helst. Gattis till en mycket intressant klocka!Tack! Det är en väldigt märkvärdig klocka och just det här exemplaret har bevisligen varit ute i rymden - på olika skepp - i totalt nästan ett år sammanlagt.
Jag köpte den av en vän som håller på och säljer av hela sin samling. Han har beskrivit klockan väldigt ingående här: https://www.watchuseek.com/threads/flown-cosmonavigator-long.5147021/?post_id=51228117#post-51228117
God fortsättning på er alla!
Jag sprang på nedanstående Komandirskie, tydligen från Sovjettiden, men jag kan inte påminna mig ha sett denna urtavla tidigare. Är det reklam för något företag?
![]()
God fortsättning på er alla!
Jag sprang på nedanstående Komandirskie, tydligen från Sovjettiden, men jag kan inte påminna mig ha sett denna urtavla tidigare. Är det reklam för något företag?
![]()
Aha, där är den ju, tack, bra grävt!"And it was made for an ice hockey team currently called Hockey Club Ak Bars (Ак Барс) , also known locally as Ak Bars Kazan."
Tack så mycket!Kanske? Om AIn inte hittar på...
![]()
Ingen aning. Den var sån när den kom till mig. Boetten väger som bomull så den är definitivt av titan iaf.Fin! Verkar ha en fin lyster, min titanare är betydligt mattare. Fanns den i olika poleringar som med några av de andra Vostokboetterna 450 vs 470?Eller kanske bara min som behöver en lite putsning![]()