• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sälja 114060 Submariner för att byta upp till BLNR?

Submariner eller BLNR?


  • Totala väljare
    105

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Så...vad säger ni...hur mycket tror ni man kan dra av på priset på en BLNR hos AD här i Sverige? Hoppas på någon tusenlapp eller två...
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Så...vad säger ni...hur mycket tror ni man kan dra av på priset på en BLNR hos AD här i Sverige? Hoppas på någon tusenlapp eller två...
Jag tycker du ska satsa på en lätt begagnad i så fall...då kan du få den för mindre pengar såvida du inte har en bra relation till nån AD och har handlat en del.
 

svampen37

Cartier
2-Faktor
Håller med tidigare, BLNR var kul i början tills man vill tillbaka till klassiska subben. Hamnade på en SD4000 jag med, mest för att jag vill ha datum, utan bubblan. Sen gillar jag SD4000s bezel mer än Subbens.
image.jpeg
 

Ketan

Cartier
BLNR för fan :) Lycka till att få tag på en dock... Pratade lite med bergströms ur och de vet knappt när de får in klockan i lager igen :confused: De sa att det kan dröja ända till nästa år... :nailbiting:
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Vill du ha världens vanligaste klocka som du ser på var och varannan handled. Behåll. Annars kör BLNR :) Den är roligare, händer mer med den
 

Wi

NLA
2-Faktor
Så...vad säger ni...hur mycket tror ni man kan dra av på priset på en BLNR hos AD här i Sverige? Hoppas på någon tusenlapp eller två...

Från säker källa: SubC och gmtC kan alltid säljas för fullt pris och har ofta väntetid, så AD sänker inte gärna priset på dessa. Är du bra kund kanske du får någon procent rabatt, förmodligen under 10%.
 

Ninen79

Audemars
Folk som rekommenderar ditten och datten äger ofta dem klockmodellerna och beskriver hur perfekta sina klockor är i minsta detalj... tills om 2 veckor när dem sedan flippat sin klocka och plötsligt får man se kommentarer om hur mycket dem stör sig på detaljerna på sina gamla klockor.
 
Topp