Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får gärna förklara varför.
Tavlornas skick, så även länkarna och boetterna. Hade du kunnat något om DD så hade det varit uppenbart..
Inget är uppenbart på en sån kass bild.
Du är okunnig, okunnig och OKUNNIG, så tyst min vän.. Jag kan inget om Heuer därför är jag tyst.. Du borde vara samma om Rolex..
Ha ha! Det var ju därför jag frågade. Jag är VETGIRIG.
hade*Trams, jag har forumets finaste DD!
Trams, jag har forumets finaste DD!
Det blir mer och mer skinnväst-varning på dig.
Ryck upp dig, spencer..
Du har ju bara en dussin-DD. Inget fel på det, men inte mycket att skryta om.Bah, du har aldrig råd
Nu blir det smörj för Nisse på lagret!
Tack så mycket! Både Spencer och Porsan kan säkert ha bättre boett, jag sitter inte på kunskap för att bedöma det.Vaniljens och v92s är fan vassare. Aurums är flippad.
Va? Har du sålt den nya ddn?Du har ju bara en dussin-DD. Inget fel på det, men inte mycket att skryta om.
Nope, men sålde min gamla 1803a för att finansera det flippade blinget.Va? Har du sålt den nya ddn?![]()
Tänkte det, då har du ju fortfarande forumets finaste ddNope, men sålde min gamla 1803a för att finansera det flippade blinget.