Inte riktigt pojken min...Trams, jag har forumets finaste DD!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte riktigt pojken min...Trams, jag har forumets finaste DD!
Provokativt ego?Okej, jag skiter väl i skåpet då:
Jag är också vetgirig, och det här hade kunnat vara en av forumets intressantaste trådar, OM man hade fått reda på varför dom är finast, mer i detalj, och hur man bäst bedömer skick på en DD.
Nu blev tråden mest lite...jag vet inte?
Tror dom är ganska lika i skick, hans är betydligt äldre än min, min har dock hidden clasp vilket jag tycker är snyggare på DD.glassens var väl finare än porsans?
Provokativt ego?![]()
Ja för det finns inga DD i stål.Antar att de är i "finast" för att de är i guld, fast de kanske skiljer sig på annat vis också från en stål DD?
Jo, det gör det väl? Fast de är inte direkt vanliga.Ja för det finns inga DD i stål.
Antar att de är i "finast" för att de är i guld, fast de kanske skiljer sig på annat vis också från en stål DD?
Jo, det gör det väl? Fast de är inte direkt vanliga.
...min har dock hidden clasp vilket jag tycker är snyggare på DD.
Källa på det?![]()
En klocka som tillverkats i 6 exemplar känns ju som en prototyp. Min kommentar på jonazid's inlägg var mer för att det lät som det finns vanliga DDs och sen dom i guld.