• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så här har jag tillbringat första delen av min 50 års dag!

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis....låter som en rätt så behaglig dag....Mr Big Red grattar också....

IANF4fh.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis R!

Hur gick det för sönerna? Skrämda eller glada? ;)

Tack tack! Först skrämda eller chockade kanske är ett bättre ord men sen glada. Pappa bjöd ju på öl och drinkar efter konserten... Snackade med vakten utanför och fick gå upp i lokalen. Så när bandet slutade lira och grabbarna vänder sig om så står lilla pappsen där och säger "det är dags att gå hem nu" med sträng uppsyn... Du kan säkert fatta själv vilken fasa.. :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tack tack! Först skrämda eller chockade kanske är ett bättre ord men sen glada. Pappa bjöd ju på öl och drinkar efter konserten... Snackade med vakten utanför och fick gå upp i lokalen. Så när bandet slutade lira och grabbarna vänder sig om så står lilla pappsen där och säger "det är dags att gå hem nu" med sträng uppsyn... Du kan säkert fatta själv vilken fasa.. :)
Hahaha! Vilken syn!!! Härligt, kul initiativ! ;)

Grattis igen grabben!
 

David

Bödeln
Stort grattis, vilken prestation! Jag hade för övrigt aldrig gissar att du ens var i närheten av mittstrecket. Hoppas det blir en toppendag!
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Grattis till en stor dag. Själv har jag ett halvår kvar. Har börjat spara till hästsvans och köpt mc-väst!
 
Topp