• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så var kvällens bästa event på gång!

Gummo

Joker
2-Faktor
Båda dessa skulle funka
image.jpg
image.jpg

Tack för bra styrt event! Kul för er jag kunde komma.
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Ångrar mig något enormt att jag sitter på jobbet just nu. Kör hårt och lassa på med bilder! Och såklart, ha en trevlig kväll!
 

JohnDoe

Rolex
Hade en otrolig tur och kom med på ett .... till sista platsen. Väl på plats visade det sig att världen var bra liten. Fanns många godsaker i diskarna.... Fick en lätt beslutsångest och känslan att jag vill ha allt blev stark. Gick loss på begivenhetens auktionstillfälle och fick stilla köplustan lite. Borde nog tagit DD boken också. Nåja, måste låta de andra få en chans med. Ser fram emot auktionen och ett stort tack för ett fantastiskt evenemang.
 

JohnDoe

Rolex
Hade en otrolig tur och kom med på ett .... till sista platsen. Väl på plats visade det sig att världen var bra liten. Fanns många godsaker i diskarna.... Fick en lätt beslutsångest och känslan att jag vill ha allt blev stark. Gick loss på begivenhetens auktionstillfälle och fick stilla köplustan lite. Borde nog tagit DD boken också. Nåja, måste låta de andra få en chans med. Ser fram emot auktionen och ett stort tack för ett fantastiskt evenemang.
O glömde min bonuspåse med alla kul grejer :(. Suck. Mailade kaplans och frågade om jag kunde få hämta den imorgon. Hoppas på det.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Fick ge upp min plats pga ändring av datum för utbildningen jag skulle på i sthlm.
Suck! :(

Ni ser alla ut att ha haft det bra i alla fall :)
 

JohnDoe

Rolex
Vi kan nog alla vara överens om att evenemanget var något mansdominerat. Vi får synka nästa evenemang med något handväskeforums aktivitet. Ungefär som på gymnasiet när de tekniska linjerna bjöd in vårdlinjen på fest, en klassisk win-win. Fast å andra sidan kan det störa fokuset på klockorna... Hmmm kanske bäst som det är.
 
Topp