• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så Vilken klocka skulle ni välja...

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Aurum skrev:
leben skrev:
Målarn skrev:
morrism skrev:

Gillar inte den så mycket faktiskt...


Vaf-n är det för bil??

Skulle inte välja någon av de du visar Målarn :)

Patek!
Vafaen, hur kan man gilla dyra ting (armbandsur) och inte känna igen världens fetaste Drophead? :D


Har inte nått dit i mitt bilsamlande ännu :)
 

A.Gold

Omega
Målarn skrev:
Intressanta förslag, Rainbow Daytonan är ju överfet men fyfan vad den sticker i pris hahah :D!!

Av dem tre APn jag visa så är denna Fetast :cool:
25960ba_oo_1185ba_01-audemars-piguet-royal-oak-chronograph-yellow-gold_zps974ac851.jpg

Den där klockan är fetare än den jag länkade i din andra tråd! Ref på den? Återkommer med mitt val senare, måste tänka ett tag!
 

Målarn

The Steak
A.Gold skrev:
Målarn skrev:
Intressanta förslag, Rainbow Daytonan är ju överfet men fyfan vad den sticker i pris hahah :D!!

Av dem tre APn jag visa så är denna Fetast :cool:
25960ba_oo_1185ba_01-audemars-piguet-royal-oak-chronograph-yellow-gold_zps974ac851.jpg

Den där klockan är fetare än den jag länkade i din andra tråd! Ref på den? Återkommer med mitt val senare, måste tänka ett tag!

25960ba.oo.1185ba.01 där har du reffen :D

snoozarn skrev:
En guld AP skulle nog vara det ultimata på din handled Målarn! ;)

Guld AP är riktigt Nice!!

par401 skrev:
Som du och jag pratade, älskar sams bilder. Tycker den gör sig tok bra på läder.
http://www.uret.se/rolex-sky-dweller-br ... 19561.html
Fast beg=)

Haha jaa, Sam tar alltid sköna bilder :D + han är jävligt trevlig person!!!
 
V

Viggen

Guest
Behåll Hulken! Jag lovar att du kommer att ångra dig om du säljer den, den har ju blivit lite utav din egna trademark. Precis som MK´s B&R. :)
 
Topp