• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Såga sönder en historisk Omega med Beta-verk?

Såga sönder länkbitar eller ej?

• Ja

Röster: 27 67.5%
  • Nej

Röster: 13 32.5%

• Totala väljare
    40
Tyvärr gör verket även dubbelsteg så går rätt fort. Detta tillsammans med felbeskrivningen kommer innebära att jag skickar tillbaka. Jag som var så sugen på att såga... Vill någon rädda från nedsmältning är det bara att skicka ett PM.
Trist :(
Hade den bara funkat som den skulle kunde jag tänkt mig att rädda den från nedsmältning men det känns för riskabelt med service på ett sådant verk.

Hur mycket är guldet i klockan värt? Det borde väl gå att hitta en köpare någonstans som betalar betydligt mer än guldvärdet? Även om den har servicebehov. Nedsmältning vore bara för sorgligt.

Hur mycket är guldet i klockan värt? Det borde väl gå att hitta en köpare någonstans som betalar betydligt mer än guldvärdet? Även om den har servicebehov. Nedsmältning vore bara för sorgligt.
Var väl drygt 180g klockan väger, så tyvärr har de rätt högt guldpris på Kaplans.

• Like
Reactions: Ako
Ok, det är en rejäl klump med guld. Då kan jag förstå att det lockar att sälja den som guld istället för att krångla med att leta klockintresserade köpare.

Tillbaka
Topp