• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hycena

Omega
Som titeln säger så söker jag lite klocktips. Såklart är drömmen att ha en Rolex Submariner 114060/116610, men budgeten räcker inte till det.
Har varit inne på Breitling SuperOcean Heritage 42, Tudor Pelagos, Tudor Blackbay & Omega Seamaster 300m pro.
Har ni några tips på någon Submariner liknande klocka eller annan dykare? Har en budget på 20-25 000.
Nu när jag ändå skapat en tråd så får jag passa på och fråga till vilket pris man som lägst kan få på en Rolex 14060? Och till sist: Hur mycket skulle jag kunna få för min nuvarande Tag Heuer Aquaracer way111c i quartz? Två månader gammal och som ny utan repor.
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Som titeln säger så söker jag lite klocktips. Såklart är drömmen att ha en Rolex Submariner 114060/116610, men budgeten räcker inte till det.
Har varit inne på Breitling SuperOcean Heritage 42, Tudor Pelagos, Tudor Blackbay & Omega Seamaster 300m pro.
Har ni några tips på någon Submariner liknande klocka eller annan dykare? Har en budget på 20-25 000.
Nu när jag ändå skapat en tråd så får jag passa på och fråga till vilket pris man som lägst kan få på en Rolex 14060? Och till sist: Hur mycket skulle jag kunna få för min nuvarande Tag Heuer Aquaracer way111c i quartz? Två månader gammal och som ny utan repor.
Kolla Tudor black bay på chrono24 och eBay. Ligger runt 25k. Exempel: http://www.chrono24.se/tudor/heritage-black-bay--id5021281.htm
 

Hycena

Omega
Lutar mot Tudor BB just nu. Någon som har erfarenhet av den? Hur är den som klocka? Prisvärd? Tror det blir den eller en Breitling SuperOcean
 
Topp