• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

S.L

S.L

Vacheron
2-Faktor
Feedback på genomförda transaktioner eller andra äventyr involverande denna medlem lämnas med fördel nedan.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denna herre är en ikon inom vissa klock-kretsar och jag kan utan några som helt tveksamheter gå i god för @S.L .
Jag har även sålt några klockor till honom utan några som helst bekymmer.
 
  • Like
Reactions: S.L

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Gjort ett flertal affärer med @S.L. Köpt, sålt och bytt. Skickat och setts f-2-f. Pålitlig, ärlig och trevlig. Ett föredöme för goodguys!
 
  • Like
Reactions: S.L

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
@S.L är en 100% reko kille. Vi har gjort många smidiga affärer genom åren. Sen är han ju utomordentligt trevlig också :)
 
  • Like
Reactions: S.L

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har träffat S.L ett par gånger. Mycket trevlig herre! Tror den enda affär vi gjort var när jag köpte en PloProf av honom. Smidig och trevlig affär.
Den största frågan är VARFÖR I HELVETE sålde jag den klockan??
Men min dumhet kan inte S.L rå över.
100% Good Guy!!
 
  • Like
Reactions: S.L

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har både köpt och sålt till denna mycket trevliga herre! :)
100% goodguy

Mvh
Micke
 
  • Like
Reactions: S.L

kuma-kun

Audemars
Tror jag stötte på Stefan i klockkretsar för 6 år sen ungefär.
Har efter det köpt, sålt, bytt och förmedlat en hel del klockor med honom utan minsta problem.
Litar på honom fullständigt, hederlig och pålitlig karl.
 
  • Like
Reactions: S.L

john b

Rolex
S.L och jag har köpt och sålt en jäkla massa genom åren. Aldrig några problem och jag skulle utan att tveka föra över stora summor pengar (igen) i förskott till mannen ifråga.
 
  • Like
Reactions: S.L

dnill

Cartier
2-Faktor
Har både köpt och sålt klockor med @S.L och någon trevligare och smidigare herre får man leta efter. 100% good guy!
 
  • Like
Reactions: S.L

Greven

Audemars
Har köpt en klocka av @S.L . Allt fungerade fantastiskt smidigt från början till slut och jag gör gärna fler affären med denna trevliga gentleman. 100% ärlig och reko Goodguy!
 
  • Like
Reactions: S.L

-RI-

Patek
2-Faktor
Köpt en Tuna av @S.L, mycket trevlig herre som verkar mycket kunnig. Svarade snabbt och informativt på mina funderingar.
100% GG, gör gärna fler smidiga affärer i framtiden.
 
  • Like
Reactions: S.L

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Har både köpt av och sålt till @S.L, supersmidigt och trevligt varje gång!
En riktig entusiast och 100 % Goodguy, rekommenderar alla att göra affärer med honom.
 
  • Like
Reactions: S.L

ScubaKing

Audemars
Köpte en väldigt fin Seiko av S.L. Gick väldigt bra och han är en väldigt trevlig man. Rekommenderas till samtliga. 100% Good Guy!
Stort Tack.
 
  • Like
Reactions: S.L

007

Cartier
Nja, vad skall man säga efter alla superlativer...? Att jag inte kan annat än att instämma i hyllningskören!:)
 
  • Like
Reactions: S.L

LennyK

Panerai
Köpte en Sinn av denne herre och efter denna affär går det liksom inte att ge ett högre betyg till denne gentleman. Verkligen ett föredöme för oss andra. Tack för allt, vi lär höras och göra business igen det är ett som är säkert!
 
  • Like
Reactions: S.L

Code

AKA Vincent B
Sålt till S.L denna gång och absolut inga konstigheter. Även trevligt G-shock och Seiko snack. 1000% gg. :)
 
Topp