• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

S.L

Gjorde en bytesaffär med SL den här veckan. Vi hade en trevlig pratstund om klockor, lärde mig lite mer. Klockan är också helt till belåtenhet :)

• Like
Reactions: S.L
Köpt klocka av @S.L som tog sig tiden att ta extra bilder samt få iväg den blixtsnabbt så att jag skulle hinna få den innan semestern.
Allt var enligt beskrivning och extremt välpaketerat. Nu bär det av mot värmen!
Detta är en Goodguy av rang som jag inte skulle tveka för att göra affärer med igen - rekommenderas till 200%!

• Like
Sålde en MR-G till herren i fråga. Allt gick korrekt till och vi kunde efter viss förhandling komma överens. Kommunikationen var god, tonen trevlig och jag stämmer in i kören - @S.L är tveklöst en goodguy!

• Like
Har haft det stora nöjet att få köpa ett orange Casio G-Shock gx-56/gxw-56 av monsieur @S.L. Snyggt förpackat med original wrapp/plastic med armbandet.
100% good guy med god kutym.
Rock and roll

• Like
Köpte en Seiko GT av @S.L
Snabb och smidig affär, skick som utlovat och på köpet trevligt klocksnack(ande) ;)
100% goodguy och hoppas det blir fler affärer i framtiden.

• Like
Sålt lite "rakvatten" till denna trevlige herre. En mycket smidig affär som jag tveklöst gör om.

• Like
Sålt god doft till @S.L. Blixtsnabb betalning, mycket trevligt kontakt och tydlig återkoppling. Smidig affär hela vägen.
100% GG!

• Like
Köpt en G-Shock av @S.L på distans. Klockan var 100% enligt beskrivning. Blixtsnabbt skickat och välpaketerat. Super trevlig att ha och göra med 👌. Inte första affären med @S.L och garanterat inte den sista. Har mina varmaste rekommendationer. 100% GG i min bok!

• Like
Tillbaka
Topp