• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

S.L

Köpt god doft av @S.L på distans. Blixtsnabbt skickat och välpaketerat som alltid. Oerhört trevlig att ha och göra med.
Inte första affären och definitivt inte den sista 😊. 100% GG i min bok!

• Like
Reactions: S.L
Köpt doft av @S.L och allt är mycket bra. Dessutom använder han glasdekant istället för plast, många bonuspoäng på det. 10/10!

• Like
Sålde en discontinued doft i plåtburk till @S.L på distans. Mycket trevlig kommunikation per telefon där en fråga redes ut på föredömligt och trevligt sätt. Snabb betalning och bra kommunikation gör att @S.L är 110% Goodguy som jag gärna gör affär med igen.

• Like
Köpt lite dofter av @S.L och har bara gott att säga. Trevlig, hjälpsam och proffsig. Superbra förpackat och snabb leverans. Kan inte bli bättre!

• Like
Fick hem prov från @S.L som var mycket väl paketerat, proffsigt och levererat i en glasdekadent.
Högsta betyg och kan inte bli bättre!

• Like
Köpt/bytt till mig en G-Shock av @S.L på distans. 100% klockrent som alltid vid affär med @S.L. Blixtsnabbt skickat, välpaketerat. Fantastiskt trevlig att ha och göra med. 100% GG i min bok!

• Like
Köpt god doft av @S.L på distans. Alltid ett nöje och utan tvekan en av dom bästa att ha och göra med. Har mina varmaste rekommendationer. 💯% GG i min bok!

• Like
Handlat parfym av @S.L på distans. Sjukt smidigt, välemballerat och enkelt!
Kommer absolut göra affär igen. Solklar GG i min bok.

• Like
Köpt dekanter/parfymer av @S.L på distans flertal gånger men missat lämnat omdöme. Har iallafall varit klockrent varje gång 👌. Alltid blixtsnabbt skickat och välpaketerat.
Rekommenderas varmt och givetvis 💯% GG i min bok!
06B28263-0B39-4CD4-83BE-FCB8E3B7CE37.png

• Like
Köpt provparfym av @S.L
Strålande affär. Grym förpackning, strålande och klar kommunikation. Borde bli benchmark för andra på detta forum.

• Like
Tillbaka
Topp