• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

S.L

Köpt några parfymdekanter av @S.L och har bara gott att säga!
Bra och snabb kommunikation, trevlig och bra paketerat. 10/10!! ✅

• Like
Reactions: S.L
Köpt klocka av @S.L och det är bara massa plus från mig. Trevlig och snabb kommunikation
En 100% GG rakt i genom i min bok.

Ploprof

• Like
Köpt en premium G-Shock av @S.L f2f. Och den mannen är bland det trevligaste du kan träffa och göra affär med. 110% GG i min bok.

Ploprof

• Love
Har köpt lifestyle av S.L. Väldigt snabb leverans och mycket trevlig att ha att göra med, 6 av 5 stjärnor! :)

• Love
Köpt lifstyle av @S.L och denna gentleman är en av dom bästa att göra affärer med. Trevlig bra packat och snabbt postat.
110% GG i min bok.

Ploprof

• Love
En fantastisk distans-transaktion där jag bytte pengar mot en uppsjö av magiska dofter. Fick också precis den hjälp jag behövde för att kunna ta beslut om vilka. Otroligt välpackat, och med lite extra godis dessutom : )

Tack @S.L, det kommer garanterat fler beställningar framöver!

• Love
Köpt parfym på distans av @S.L ! Hur smidigt och bra som helst och fick även fina bonusar i paketet, mycket uppskattat. Tack 😍

• Love
Tillbaka
Topp