Hej
För er som gillar Seiko och har Facebook så sök på S.O.P.
För er som gillar Seiko och har Facebook så sök på S.O.P.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kämpegatan 4 i Göteborg. Jag tänkte ta mig en tur dit i veckan eller helgen och se om jag hittar något intressantHar dom en fysisk butik också?
Kämpegatan 4 i Göteborg. Jag tänkte ta mig en tur dit i veckan eller helgen och se om jag hittar något intressant![]()
Är det så? Det sög juApp-app-app!
De är nyflyttade till sisjön.
Skönare att veta nu än vid kämpegatan tänkte jag. Förlåt...Är det så? Det sög ju![]()
Det är sant. Men Sisjön blir ju ett jäkla projekt i jämförelse... Får bli i helgen då. Men tack!Skönare att veta nu än vid kämpegatan tänkte jag. Förlåt...
Lättast är väl att logga in på deras Facebook eller instagram, men det är superlätt att hitta. Rakt igenom första rondellen så ser du sop på högersidan.Vad har dom för öppetider och vart i sisjön?
10-18 vardagar.Vad har dom för öppetider och vart i sisjön?
Vad gick klockan på? Tycker den är fin.Väck med racklig länk och på med plaststronk ifrån Gripenbro ( tack! )![]()
Inte optimal passform men ser ju helt ok ut ändå?
Tack! Lättare att fråga här, finns ju fortfarande folk som ej har Facebook eller instagramLättast är väl att logga in på deras Facebook eller instagram, men det är superlätt att hitta. Rakt igenom första rondellen så ser du sop på högersidan.
Får väl dra ditt på lördag en sväng tror jag.10-18 vardagar.
10-14 lördagar.
Det är väldigt nära mitt jobb så jag kanske passar på att dra dit en sväng över lunchen imorgon. Det verkar medt vara skräp dock.
Högre upp är bara skogTack! Lättare att fråga här, finns ju fortfarande folk som ej har Facebook eller instagramligger det i höjd med xxl sport/vildmark eller högre upp?
https://www.facebook.com/sopgbgLyckas ej finna på Facebook, någon som kan länka?![]()
Tack! Lättare att fråga här, finns ju fortfarande folk som ej har Facebook eller instagramligger det i höjd med xxl sport/vildmark eller högre upp?
Typ 500:-Vad gick klockan på? Tycker den är fin.
Hittade bara det här så nej, ingen webbutik.Har de webbbutik? Lyckas inte hitta...
Kanonfin ju! Vad är det för referens på denna, och hade de någon mer sådan kvar?Väck med racklig länk och på med plaststronk ifrån Gripenbro ( tack! )![]()
Inte optimal passform men ser ju helt ok ut ändå?
Kanonfin ju! Vad är det för referens på denna, och hade de någon mer sådan kvar?