• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

S.U.F HELSINKI & SARPANEVA TRÅDEN + Paketöppning Vetehinen Bronze

Min kom hem från service förra veckan.
Bad verkstaden att fräscha till vridningen, ville börja om på nytt med att patinera den naturligt. Ska inte göra några experiment med patinan framöver… 😅

IMG_3700.jpeg
IMG_3735.jpeg

Hittade denna tråd nyss. Kul att se att SUF uppskattas också i Sverige 👍 Har denna Paroni "till låns" i några dagar nu. Fick den i ett byte idag och den skall vidare på fredag som delbetalning till något annat. Haft en tidigare också, men nu får jag pröva stålarmbandet också. Bättre än väntat! Som tips kan jag ju säga att även den nya klockan kommer att publiceras i just denna tråd 😉

1000027162-01.jpeg

Hittade denna tråd nyss. Kul att se att SUF uppskattas också i Sverige 👍 Har denna Paroni "till låns" i några dagar nu. Fick den i ett byte idag och den skall vidare på fredag som delbetalning till något annat. Haft en tidigare också, men nu får jag pröva stålarmbandet också. Bättre än väntat! Som tips kan jag ju säga att även den nya klockan kommer att publiceras i just denna tråd 😉

1000027162-01.jpeg
Hade gärna köpt länken till min Vetehinen men den görs inte med samma dlc coating tyvärr :(

Besökte Vassa några dagar och till min stora glädje bodde jag granne med en väldigt bra urhandlare. Fick för första gången se och känna på S.U.F och kan konstatera att det är väldigt bra. Fastnade för en klocka som heter Peroni. Någon millimeter stor för mig handled men i övrigt sagolik. Är man som jag motorfantast så trillar man lätt dit på denna klocka. Bra detaljer, väger inte särskilt mycket, sköna färger och vad vad jag kan förstå vettigt urverk. 2600euro var inte svindyrt.
IMG_9375.jpeg

Tillbaka
Topp