• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SalvadorDali

Har sålt två kvalitetsläder från Moll...M...Mollekv... Två band helt enkelt!

En av de roligaste och trevligaste jag gjort affär med och självklart 100% Goodguy! Stort tack!

@SalvadorDali donerade ett superfint band till en välgörenhetsauktion som jag hade äran att vinna. Bandet skickades snabbt och var superbt paketerat. Förutom bandet som var del i auktionen, skickade han även med några bonusband 😍 100% GG i min bok. Gör gärna affärer i framtiden.

Sålde en klocka i 50k-klassen till @SalvadorDali där affären skedde helt på distans. Riktigt trevlig herre som är snabb i kommunikationen och tillmötesgående. Swish i förskott. Rekommenderas!

Mvh
Gary Coleman

Sålt ytterligare en klocka helt på distans till @SalvadorDali, denna gång i form av en Cartier i 25k-klassen. Precis som förra gången en otroligt smidig och trevlig affär på alla sätt och vis med rapp kommunikation och swish i förskott. Två tummar upp!

Mvh
Gary Coleman

Sålt dyrare klocka till @SalvadorDali på distans.
Allting enkelt med denna trevliga kille! Bra och snabb kommunikation.

Gör gärna fler affärer i framtiden med denna GG🙂
Rekommenderas till 110%

Gjort ett byte med @SalvadorDali och det gick kanonsmidigt! Trevligt snack och skicket var bättre än beskrivet. 100% GG som jag verkligen hoppas få göra fler affärer med👌

Tillbaka
Topp