• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sambuccashake

Canee

Cartier
2-Faktor
Gjorde en lifestyleaffär med @Sambuccashake och det var en angenäm upplevelse. Trevlig kommunikation där tankar bollades. Rekommenderas varmt, har på känn att det kan bli fler i framtiden!
 
Senast ändrad:
Har återigen gjort en parfymaffär med Sambuccashake.
Snabb leverans och ypperligt paketerade varor. Mycket trevlig att göra affärer med och det blir troligtvis fler.
Rekommenderas varmt.
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Har snubblat in i doftträsket och @Sambuccashake verkar utkristallisera sig som en utomordentlig ”go-to”-kran för olfaktoriska kvalitetsupplevelser. Snabb leverans, trevlig kommunikation och varje transaktion ger mersmak, rekommenderas!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en liten parfympava av denne herre. Blixtsnabbt paketerat och lagt på lådan. Helt klart Good Guy. Hoppas nu bara doften håller samma klass...
:)
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Kan bara instämma med kören!
Köpte ett par 5ml-parfymer.
5ml är inte så lite som man kan tro kan jag börja med att säga.
Fick kanonhjälp med tips utifrån mina önskemål och det blev mitt i prick.
Bra packat, snabbt skickat och riktigt trevlig konversation!
Blir mer parfym den här vägen!
 

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Genomfört ytterligare en mycket mycket trevligt lifestyle affär med @Sambuccashake :)
Han är inte din vanliga säljare. Han säljer med värme och en stor portion omtanke och personlig touch.
Han går mer än den där extra milen och man utvecklar snabbt en personlig relation.
Jag kan utan att darra på manschetten säga att han är min "preferred fragrance supplier" och kommer på alltid vara. Han vet vad jag behöver när jag inte upptäckt det själv än.:)

OM du inte redan gjort affär med @Sambuccashake ...gör det...du kommer inte ångra dig.

Mina varmaste rekommendationer....15600% GG

Mvh
TT
 
Topp