- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Hej
Säljer av en samling dykare som alla har en gemensam nämnare, boetten är tillverkad av MRP.SA. Samtliga härstammar från 70 och 80-talet.
Vill du veta mer om MRP.SA rekommenderar jag varmt den här tråden 'MRP SA-tråden!'
https://klocksnack.se/threads/mrp-sa-tråden.108831/
Först ut är en Montana med en beigevit tavla. Ordentligt genomgången enligt tidigare ägare där stora delar av verket byttes. Jag har inte märkt något som motsäger det utan har tickat som den ska under tiden jag haft den. Kommer watch only enligt bilderna.
Pris (4500kr) 4000kr
Strata
Grym patina som ger känslan att den har levt ett aktivt liv. Fräna ristningar på baklocket. Fick nytt batteri i höstas men tappar tid så behöver lite kärlek.
2000kr
Nedan klockor kommer med omärkta originallänkar, lösa länkarna på bild.
Dugena med siffertavla
Behöver nytt batterier, tickade på till batteriet tog slut.
2000kr
Candino
Tickar på efter batteribyte i höstas.
3000kr
Consul
3000kr
Dugena
Behöver nytt batterier, tickade på till batteriet tog slut men är trög i kronan så kan behöva lite kärlek.
2000kr
Seemann Sub
Snygg patina på tavla och visare! Tickar på efter batteribyte i höstas.
3000kr
Edox
2500kr
Luxor
SÅLD
Säljer alla som ett paket för (14000) 12000kr.

Tack KS för möjligheten att annonsera!
Säljer av en samling dykare som alla har en gemensam nämnare, boetten är tillverkad av MRP.SA. Samtliga härstammar från 70 och 80-talet.
Vill du veta mer om MRP.SA rekommenderar jag varmt den här tråden 'MRP SA-tråden!'
https://klocksnack.se/threads/mrp-sa-tråden.108831/
Först ut är en Montana med en beigevit tavla. Ordentligt genomgången enligt tidigare ägare där stora delar av verket byttes. Jag har inte märkt något som motsäger det utan har tickat som den ska under tiden jag haft den. Kommer watch only enligt bilderna.
Pris (4500kr) 4000kr
Strata
Grym patina som ger känslan att den har levt ett aktivt liv. Fräna ristningar på baklocket. Fick nytt batteri i höstas men tappar tid så behöver lite kärlek.
2000kr
Nedan klockor kommer med omärkta originallänkar, lösa länkarna på bild.
Dugena med siffertavla
Behöver nytt batterier, tickade på till batteriet tog slut.
2000kr
Candino
3000kr
Consul
3000kr
Dugena
Behöver nytt batterier, tickade på till batteriet tog slut men är trög i kronan så kan behöva lite kärlek.
2000kr
Seemann Sub
Snygg patina på tavla och visare! Tickar på efter batteribyte i höstas.
3000kr
Edox
2500kr
SÅLD
Säljer alla som ett paket för (14000) 12000kr.
Tack KS för möjligheten att annonsera!
Senast ändrad: