*Text och bild*
Riktigt fina klockor!
Diggade din AP riktigt mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
*Text och bild*
Du är märkestrogen Yonsson! GMT'n är riktigt fin![]()
Ja, lite mer trogen än jag skulle önska, men jag försökte i alla fall med Orienten och Sinnen.
Nice Asplund! Gsen är dock från 08.![]()
Underbart år och en härlig resa 2013, grattis!Då ska vi se. 2013 var ett fint år då jag fick prova på en massa nya modeller. Året inleddes med en 116613LB, drömklockan som jag aldrig trodde att jag skulle få chansen till att äga.
Som såldes till förmån för en nästan ny Daytona. Ännu en fantastisk pjäs.
Första IWC:n på kort visit. Grym finish.
Hulken kom därefter...
Sedan kom ännu en favorit som jag faktiskt ångrar att jag sålde. Den lycklige köparen har den ute till salu just nu. Den som vill ha en DD bör slå till.
Första GMT:n...
Första plexirollen, för övrigt en årsklocka för mig. Sjukt fin. Blev dock inte långvarig...
Första Explorern:
Sjukt nice DJ...
Min första 16613LB. Bling bling. Ägde faktiskt en LN också ett kort tag men hann inte ta kort på den.Lika fet som den keramiska fast på ett klassiskt inte så skrikigt sätt.
Hann prova en 116300. Bling!
114060 kom och lämnade. Fann den väldigt trist tyvärr. Gillar Rolex med lite bling eller färg.
Ännu en feting, en av mina favorittavlor. Måste ses i verkligheten för att uppskattas.
Här står vi nu, där jag en gång började. Med en Panna. Troligen blir det inga ytterligare nyheter i år. Har försökt att köpa en Santos i flera veckor men inte lyckats.
In/ut menar du väl?
Hög kvalitet på omsättningen!
Riktigt riktigt snygg, passar ju bättre på det orangea bandet utan oranga siffror, är det 42an?