• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sample sale (utförsäljning)

Are you coming?

  • Ja

    Röster: 7 35.0%
  • Nej

    Röster: 13 65.0%

  • Totala väljare
    20

gonza

Panerai
Hej,

vill välkomna alla KS medlemmar i Stockholmsområdet till SAMPLE SALE (utförsäljning av prover)

Kommer att finnas skjortor, t-shirts, jackor, rockar, chinos, sneakers, kepsar m.m. från märken som;
Fila, Les Deux, Garment Project, Les Artists, Defend Paris, 47brand m.fl. Allt till superlåga priser!

Det är då jag som driver klädagenturen och tänkte att det vore trevligt att bjuda in lite härliga klocksnackare!
Ni hittar oss på Hornsgatan154 (T-bana Hornstull)

Vi kommer att hålla öppet enligt nedan;

Fredag 29/9 07.00-18.00
Lördag 30/9 10.00-16.00
Söndag 31/9 10.00-16.00

Varmt välkomna!

Skärmavbild 2017-09-26 kl. 19.02.03.png
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Hej,

vill välkomna alla KS medlemmar i Stockholmsområdet till SAMPLE SALE (utförsäljning av prover)

Kommer att finnas skjortor, t-shirts, jackor, rockar, chinos, sneakers, kepsar m.m. från märken som;
Fila, Les Deux, Garment Project, Les Artists, Defend Paris, 47brand m.fl. Allt till superlåga priser!

Det är då jag som driver klädagenturen och tänkte att det vore trevligt att bjuda in lite härliga klocksnackare!
Ni hittar oss på Hornsgatan154 (T-bana Hornstull)

Vi kommer att hålla öppet enligt nedan;

Fredag 29/9 07.00-18.00
Lördag 30/9 10.00-16.00
Söndag 31/9 10.00-16.00

Varmt välkomna!

Skärmavbild 2017-09-26 kl. 19.02.03.png
Knegaröppning vid sju, då hinner man tillochmed förbi innan jobbet :)
Vi ses på fredag
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tack för inbjudan!
Jag kommer förbi på fredag.
Mini GTG /lunch anyone? Dra ett PM isf:)
 

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Hej,

vill välkomna alla KS medlemmar i Stockholmsområdet till SAMPLE SALE (utförsäljning av prover)

Kommer att finnas skjortor, t-shirts, jackor, rockar, chinos, sneakers, kepsar m.m. från märken som;
Fila, Les Deux, Garment Project, Les Artists, Defend Paris, 47brand m.fl. Allt till superlåga priser!

Det är då jag som driver klädagenturen och tänkte att det vore trevligt att bjuda in lite härliga klocksnackare!
Ni hittar oss på Hornsgatan154 (T-bana Hornstull)

Vi kommer att hålla öppet enligt nedan;

Fredag 29/9 07.00-18.00
Lördag 30/9 10.00-16.00
Söndag 31/9 10.00-16.00

Varmt välkomna!

Skärmavbild 2017-09-26 kl. 19.02.03.png
Får jag bara fråga från vilken av de nämnda märkena chinosen och skjortorna är?
 
Topp