• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Samson32

Gjort en sĂ€lj/ bytets affĂ€r i 80+ klassen. Allt enligt beskrivningen. Trevligt möte och smidig affĂ€r. Gör gĂ€rna fler affĂ€ren med @Samson32 👍

SÄlt en klocka till @Samson32. Enbart gott att sÀga! AffÀren gick snabbt, smidigt och Àrligt till. Kan absolut tÀnka mig göra affÀr igen. 100% GG!

Köpte en klocka frÄn Samson32, allt gick hur smidigt som helst. Kunde inte vara mer nöjd med hela processen. 100% GG kommer definitivt köpa mer i framtiden. Tack!

Köpt en Seamaster pÄ distans av @Samson32 Gick toppen. JÀttebra kommunikation! VÀldigt trevlig! Vi snackade pÄ FaceTime eftersom det blev en distansaffÀr denna gÄng men hade mer Àn gÀrna setts i person och gör gÀrna fler affÀrer i framtiden. 100% GG! :)

Köpte en Pelagos pÄ distans av @Samson32 .
En mycket smidig och trevlig affÀr pÄ alla sÀtt och en vÀldigt tillmötesgÄende sÀljare.
Rekommenderas varmt av mig 100% GG 👍.

Mötte upp denna gentleman i julstressen pÄ en parkering i Jönköping, tyvÀrr hade bÄda brÄttom sÄminte sÄ mycket tjöt men affÀren gick smidigt och jag fick en Pelagos FXD i julklapp.

100% GG.

Tillbaka
Topp