• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Samsung Galaxy S10e 128/6 GB, alt. bytes mot iPhone SE -20.

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Pris
3063
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Har en S10e prism white till salu, kanske den sista "perfekta" androidluren?
- Vettig storlek
- Platt skärm
- Hörlursport
- Bra prestanda
- Blixtsnabb fingeravtrycksläsare
Har köpt en iPad så jag ska försöka göra ett försök att gå över till Apple helt och hållet, därav försäljningen.

Telefonen kommer med originalladdare, låda, 128 GB micro-SD och tre väldigt schyssta skal (Spigen, Ringke & Dbrand).
Hörlurar och simkortspinne ingår ej.

Har alltid haft skal på och den är i mycket fint skick med ytterst få repor och märken, aldrig tappad eller liknande. Det finns någon enstaka hairline på skärmen som syns under lampa men ingenting som jag lyckades få med på bild eller har noterat innan jag tog bilder på telefonen idag.

Kvitto finns ej, jag köpte den ny av en person som fått den på köpet tillsammans med en Samsung TV i maj så den är använd i drygt fyra månader.

Utöver försäljning kan jag tänka mig ett byte mot iPhone SE 2020.

(Kommer även att sälja min frus S10e när jag har fått tag i en till iPhone SE ifall någon är intresserad av två stycken)

Pris: 3063 SEK skickad med skicka lätt (lägg till för försäkrad rek-frakt), ingen retur och inga byten annat än mot iPhone SE 2020.
Referenser: https://klocksnack.se/threads/xbjörne.14786/page-6

s10e4.JPG
s10e.JPG
s10e2.JPG
s10e3.JPG
 
Topp