• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

sand3rs

Köpt en klocka av @sand3rs skick som beskrivet, superbra emballerat, snabb leverans och ett extra nato med som bonus!!
Goodguy på alla sätt och vis i min bok :)

Sålde en klocka för 10k till Sand3rs, allt gick väldigt smidigt och problemfritt till - trots avstånden rent geografiskt! Rekommenderas

Har precis köpt en klocka av @sand3rs - är jättenöjd! Trevlig kommunikation rakt igenom och en trevligt f2f möte vid överlämningen. Rekommenderas varmt som säljare - 100% GG. Tack för affären!

Köpt en klocka av @sand3rs och kan inte vara mer nöjd. Allt perfekt, från första kommunikation till att klockan nu sitter på armen. Uppskattar även våra härliga snack under tiden också. Riktigt riktigt nöjd. Stort tack klockbroder! 100 % goodguy

Sålde min kära Rolex till @sand3rs.
Blev en mycket bra upplevelse.
Inget strul, trevlig och intresserad köpare som håller vad han lovar.
Går ifrån den här affären med känsla av 100% goodguy! Tack :)

Sålt en klocka till sand3rs. Trevlig köpare, snabb betalning och återkoppling vid leverans, exakt så man vill en affär ska gå till. En Good Guy rakt igenom

Gjorde ett byte med @sand3rs , mycket snabbt, smidigt och trevligt. Välpaketerat och enligt beskrivning. Två tummar upp och mina varmaste rekommendationer från mig :)

Tillbaka
Topp