• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SARB035 - Var köpa?

LJN

Breitling
Det blev ingen tull på min SeikoSAR035 från Japan och momsen blev också "låg" men det beror på en "annan" sak :) Så nu är det bara att försöka få tag på en Strapcode länk i "borstat" utförande.
 
Förövrigt så har jag tidigare vunnit annonser som inte har förutsatt fraktpris till Sverige. Då kan man efterfråga det och de brukar lösas utan problem.
Senaste gången det hände betalade jag bara 6 euro för frakt för en kavaj från England. Rätt överkommligt med andra ord.
 

LJN

Breitling
Du kanske hade tur eller? Hm, tänkte köpa min SARB035 där men är Schweiz ett EU-land för att erhålla momsfrihet? Men jag är inte helt säker vad som gäller för köp från Schweiz.
 

jacoby

Cartier
Jag funderade ett tag på att sälja min 035a men avaktar än så länge.
Inte pga att försöka få ut så mycket pengar som möjligt utan att klockan är så pass trevlig och vardaglig. Passar verkligen till alla tillfället :)
 

Heoh1977

Omega
2-Faktor
Där Seikon går in går förnuftet ut, har jag precis själv erfarit. Lägger upp bild enl önskemål. Är välan inte jätteaggressiv i flippet, är dock inte helt hundra på att den går då frugan vill ha den. Ville mest sondera om intresse fanns. Vore dock kul testa en transaktion då jag är newbie här, har inte ens gnetat ihop tillräckligt med inlägg än för att posta i Sälj. :)
 

Bilagor

  • 20200106_182205.jpg
    20200106_182205.jpg
    185.8 KB · Visningar: 20
Topp