Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märkligt att alla ni som tidigare hissade Sky-dwellern till Sky-arna nu dissar den.....
Nästan lika märkligt som att Urinvånarens öppningstråd på just den klockan bara försvann.
Visst är det märkligt ?
Visst är det så, den rör upp mkt känslor men Skydwellern är och förblir en riktig käftsmäll.Tack alla! Grymt nöjd. Påtal om skydweller så förstår jag de som inte gillar den och tycker den är "för mycket". Samtidigt tycker jag den är underbar på så många andra sätt, roséversionen är bara så jäkla porrig.
Tack alla! Grymt nöjd. Påtal om skydweller så förstår jag de som inte gillar den och tycker den är "för mycket". Samtidigt tycker jag den är underbar på så många andra sätt, roséversionen är bara så jäkla porrig.
Ska vi köpa en ihop så kan den vara tur-boHelt Rätt, galet Underbar!! Så frågan är, när får vi se dig med roséversionen då???