• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Satan vad pakettrådar det var idag

D

Deleted member 1265

Guest
Mer skydweller åt folket!
Det får inte vara en klassfråga att äga en skydweller!
Rösta 80s för president i sverige!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Den va riktigt fin! ;) En DD får det allt bli även för min del någon gång framöver.
 
Märkligt att alla ni som tidigare hissade Sky-dwellern till Sky-arna nu dissar den.....
Nästan lika märkligt som att Urinvånarens öppningstråd på just den klockan bara försvann.
Visst är det märkligt ?
 

Warg

Omega
Märkligt att alla ni som tidigare hissade Sky-dwellern till Sky-arna nu dissar den.....
Nästan lika märkligt som att Urinvånarens öppningstråd på just den klockan bara försvann.
Visst är det märkligt ?

Men nu är du väl bitter Lasse Kongo, alla med egen vilja får ju faktiskt helt plötsligt ändra sin egen åsikt....
 

par

Patek
2-Faktor
Tack alla! Grymt nöjd. Påtal om skydweller så förstår jag de som inte gillar den och tycker den är "för mycket". Samtidigt tycker jag den är underbar på så många andra sätt, roséversionen är bara så jäkla porrig.
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Tack alla! Grymt nöjd. Påtal om skydweller så förstår jag de som inte gillar den och tycker den är "för mycket". Samtidigt tycker jag den är underbar på så många andra sätt, roséversionen är bara så jäkla porrig.
Visst är det så, den rör upp mkt känslor men Skydwellern är och förblir en riktig käftsmäll.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Ser "stabilt" ut, som doktor Alban brukade säga. (Det kanske han säger fortfarande...)

Inte bara "stabilt" för övrigt, utan "brett" och vad som ser ut som skarpa boettkanter (vilket uppskattas!).

Enjoy!

A
 
  • Like
Reactions: par
Topp