Kom igen nu!!, höll på att köra över en tant idag för att det plinga till i telefonen och jag var tvungen att kolla om det var något från Ks. Lägg ut Lägg ut!!
I rest my case.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom igen nu!!, höll på att köra över en tant idag för att det plinga till i telefonen och jag var tvungen att kolla om det var något från Ks. Lägg ut Lägg ut!!
Hur fixar du notiser i luren?Kom igen nu!!, höll på att köra över en tant idag för att det plinga till i telefonen och jag var tvungen att kolla om det var något från Ks. Lägg ut Lägg ut!!
Jag får ett e- mail varje gång någon svarar i ett ämne som jag postat i.Hur fixar du notiser i luren?![]()
Ah, men man behöver ju notis för ny tråd i detta fall.Jag får ett e- mail varje gång någon svarar i ett ämne som jag postat i.
Du får skapa ett skript som mailar dig när en ny tråd dyker upp med specifika ord i rubriken..Ah, men man behöver ju notis för ny tråd i detta fall.![]()
Mr ITDu får skapa ett skript som mailar dig när en ny tråd dyker upp med specifika ord i rubriken..
Jag bara yrar. Vet inte vad jag pratar om!
SnubbeJag bara yrar. Vet inte vad jag pratar om!
Lirare
Ah, men man behöver ju notis för ny tråd i detta fall.[/QUOTE. Ja , därför är min förhoppning att någon tipsar här när tråden kommer upp. Eller om man följer alla som kan tänkas vara inblandade och får en notis när de postar, går det?
Intressant, du får gärna utveckla i ett pmTidigare år har det varit hyrd lokal med servering av såväl mat som dryck. Inga fjortisfyllor ute i en gårdslokal i någon förort, dessa står @slimjim som arrangör för.
De som vet, de vet... Eller hur @slimjim?
Han ger sken av att vara ute och stöka och böka men sanningen är att den där skäggubben ligger och halvsover med en rinnande snus och avslagen öl i soffan...William! Det är fredag. Klockan är 22. Du kan pinga slimjim hur mycket du vill![]()
Han ger sken av att vara ute och stöka och böka men sanningen är att den där skäggubben ligger och halvsover med en rinnande snus och avslagen öl i soffan...![]()
Aj mina ögon, aj min själÄr det fest? Skall vi hångla?
![]()
Jag har märkt nu att jag får notis varje gång någon startar en ny tråd!Ah, men man behöver ju notis för ny tråd i detta fall.![]()
;OOOJag har märkt nu att jag får notis varje gång någon startar en ny tråd!
You are the chosen oneJag har märkt nu att jag får notis varje gång någon startar en ny tråd!
Thank you! Afraid of the darknet are you?You are the chosen one![]()
Kommer det verkligen någon inbjudan, eller är det bara forumprofiler och inkvoterade som får komma?????