• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Saving up to....

Apansson

Torpare
Planen just nu:

Prio 1, Transocean daydate
asset-version-d3464a5775-transocean-day-date-1.jpg


Prio 2, isad Galactic 36 MOP till frun

asset-version-77a02ff737-galactic-36-automatic-1.jpg



Prio 3, Chronomat 44

Breitling_Chronomat_44.jpg



Planen är dock i ständig förändring... :)

/Daniel

Oj, en snygg Breitling den där transocean!
 

Nexus

Panerai
Datejust - Panna - Speedy - Sub. I den ordningen dessutom. Lär ju gå åt helvete som allt annat, men jag inbillar mig att jag ska försöka fokusera på att få hem några "ikoniska" klockor.
 

paradis

Audemars
Som dom flesta ,har man alltid plan för någon klocka,sen kommer något emellan ,tex.klockan blir såld ,under tiden som man tänker ,ska jag ta den eller kommer det kanske bättre...:eek:ock klockorna blir bara dyrare för varje år...........:facepalm: Submariner 5513 blir nästa........:)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Min plan? Har tre vägar att gå. Har däremot inte bråttom alls, eftersom att jag har det bra med min Black Bay. Det är den klocka jag gillat mest av alla klockor jag ägt. Ibland får man chansa dock...

1. Byta Black Bay mot en Heritage Chrono Blue
image.jpg
vs
image.jpg


2. Köpa någon av följande
image.jpg
image.jpg
image.jpg


3. Sälja Black Bay och köpa 16710
image.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor

- Ful när den bara låg på brickan
- Cool när den satt på handleden

Vinkeln på bilden gör att klockan ser större ut än vad den är... Storleken är OK. Gillar att den inte har ändlänkar, det ger ett rått utryck.

Jag skulle dock inte köpt den för det priset, men gillar man den är det bara att köra! I den prisklassen hade jag valt annat. En smaksak!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Om du skall köpa en riktigt fet klocka så finns det tyvärr inga nya feta klockor!
Dom är endast feta till utseendet inte i själen!;)
 

Knight

Cartier
Jag har haft tio vattentäta planer det senaste halvåret. Alla har gått i stöpet då jag hela tiden kommer till nya insikter om vad jag vill ha. Jäkligt lustigt vilka helomvändningar man kan göra.
 
Topp