• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes SBGV011, SBGY007, 5722

FranzJaeger

Basic
2-Faktor
Hej alla,

Snöat in på GS på sistone och varför inte börja med ett 9F-verk med glasbaksida?

Update: SBGV019 är fortfarande högst upp på listan men har sjunkit djupare ned i GS-träsket så nu är det mesta under 40mm i kikarsiktet!

Update2: Hittat en SBGV009 men den gav mersmak så fortfarande intresserad av rubricerade klockor!

Update3: Mycket nöjd med min SBGV009 men skulle vilja testa svart tavla så nu är jag på jakt efter en SBGV011 istället!

Update4: Bärgat en SBGX063 men fortfarande intresserad av de rubricerade!

Update5: Hittade en SBGV019 efter många om och men så nu är jag en av 600 lyckliga ägare. Identifierat två nya godbitar SBGY007 och vintage 5722 som jag är intresserad av dock!

Öppen för det mesta, skick är viktigare än tillbehör.

Se gärna min referenstråd: FranzJaeger

Tack på förhand!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp