• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Schned

Schned

Silver
2-Faktor
Tjenare!

Ja ni vet hur det funkar. Lämna ett omdöme om jag har köpt, sålt eller bytt klocka eller annat så gör jag detsamma på din goodguy sida.

Glömmer jag bort så skicka gärna en påminnelse i pm.

Väl mött!

Senast ändrad:
Sålt en Pagani till @schnedsegler. Rakt igenom trevlig kommunikation, snabb betalning och smidig affär. Uppskattar denna användare och gör gärna affärer igen. Rekommenderas, en GG!

Köpt ytterligare en klocka på distans av denne gemytliga handlare. Trevligt tjöt, perfekt packat, snabbt skickat och allt som utlovat. Rekommenderas till 💯, @schnedsegler är en GG!

@Schned köpe en Galaxy S21 av mig på distans. Mycket smidig affär från början till slut. Trevlig kommunikation. Rekommenderas å det grövsta för smidiga affärer

Köpt klocka på distans. Postnord strulade med frakten och då swishade @Schned tillbaka pengarna, när vi misstänkte att klockan var borta. Tillslut kom klockan fram, allt i beskrivet skick. 100% goodguy :)

Tillbaka
Topp